Neplatnost záruky


Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Doporučujeme ke zboží přiložit: reklamační protokol (XLS) nebo reklamační protokol (PDF).

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:

  • neopatrným, nevhodným či násilným mechanickým zacházením,
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí podmínkám, které uvádí výrobce a prodávající, či v rozporu s provozním manuálem a podmínkami popsanými v provozním manuálu k danému výrobku (zboží),
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v návodu k použití, či v rozporu s dokumentaci poskytnuté prodávajícím na internetovém obchodu nebo všeobecnými zásadami, zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu písemně uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Zjistí-li se, že příčinou problémů není reklamovaný výrobek, ale nesprávné zacházení kupujícího, bude reklamace zamítnuta a zboží vráceno zpět kupujícímu. Náklady na vrácení zboží budou v tomto případě plně hrazeny kupujícím. Prodávající odpovídá za skryté vady zboží, které se objeví během záruční doby nicméně, kupující je však povinen, bez zbytečného odkladu od zjištění závady, zboží reklamovat.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.